دونده استان فارسی رکورد دو فوق ماراتن 92 کیلومتر را شکست.
کد خبر: ۱۲۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 31 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: قدرت‌الله بیات، جوان 32 ساله اهل روستای سفلی از منطقه بیدزرد شیراز ساعت 22 شب گذشته اقدام به دویدن از پلیس راه شهرستان فسا به سمت شیراز کرد.

سیروس پاک‌فطرت افزود: این دونده موفق شد مسیر 92 کیلومتری را در مدت 13 ساعت و 30 دقیقه به‌صورت دو فوق سنگین طی کند.

وی با بیان این که پیشنهاد این دونده شکستن رکورد 150 کیلومتری بود افزود: شرایط جوی ازجمله سرمای شب و گرمای صبح سبب شد این دونده تنها 92 کیلومتر را طی کند.

وی با بیان اینکه ثبت این رکورد با نظارت مستقیم کمیته آمادگی جسمانی و رکورد‌زنی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس صورت گرفت افزود: این ورزشکار آمادگی بیشتر برای شکستن رکورد آسیایی و جهانی را دارد.

نماینده فدراسیون ورزش‌های همگانی در ثبت رکورد‌های ورزشی در استان فارس نیز گفت: ثبت رکورد قدرت‌الله بیات دونده جوان شیرازی با موفقیت انجام شد و توانست در 92 کیلومتر این رکورد بی‌نظیر را با موفقیت ثبت کند.

علی رضا غلامیان خاطرنشان کرد: ورزشکاران برای ثبت رکورد می‌توانند با درخواست به کمیته ثبت رکوردهای هیات ورزش‌های همگانی برای پیگیری‌های آن در عرصه استانی و ملی اقدام کنند.

قدرت‌الله بیات ورزشکار شیرازی نیز با بیان اینکه برای رکوردزنی دو در مسافت 200 کیلومتر برنامه‌ریزی کرده است گفت: آرزویش به‌عنوان یک روستایی تقدیم پیراهنش به رهبرمعظم انقلاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار