کد خبر: ۱۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 21 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،سید محمد احمدی امروز صبح در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه حضرت ولی‌عصر(عج) در شهر صدرا اظهار داشت: 65کودک بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر(عج) نگهداری می‌شوند.

استاندار فارس ادامه داد: سازمان بهزیستی با تمام توان، تلاش می‌کند به صورت مطلوبی به این معلولان رسیدگی کند و خوشبختانه مراکزی با استانداردهای بین‌المللی، برای این منظور ایجاد و راه‌اندازی کرده است.

رئیس شورای اداری استان فارس همچنین در بازدید دیگر خود از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی بیان داشت: سیدگی به معلولان ذهنی، امری انسانی است که بیشتر توسط خیرین نیک اندیش صورت می گیرد و دولت نیز به میزان توان خود از آنان حمایت می کند.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی با تمام توان، تلاش می کند به صورت مطلوبی به این معلولان رسیدگی کند و مراکزی با استانداردهای بین‌المللی، برای این منظور ایجاد و راه‌اندازی کرده است.

استاندار فارس همچنین با حضور در سرای سالمندان شیراز که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان فارس برگزار شد، از بخش‌های مختلف این مرکز که 42 نفر از سالمندان را نگهداری می‌کند و با کمک های خیرین اداره می شود بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار