مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز از خرید یک واحد مسکونی برای مددجوی بی‌سرپرست فاقد مسکن توسط یکی از خیرین و مرکز نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳ 18 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، مرات رسولی در این زمینه اظهار داشت: به اهتمام مرکز نیکوکاری منتظران ظهور قصردشت یک واحد مسکونی خریداری و در اختیار یک خانواده موردحمایت قرار گرفت.

وی افزود: این واحد مسکونی به متراژ 60 متر در خیابان قصر و دشت شیراز خریداری و همزمان با میلاد گهربار حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهراء (س) به یکی از خانواده‌های محروم و فاقد سرپناه کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه سه شیراز اهداء شد.

رسولی ادامه داد: ازآنجاکه مسکن یکی از گران‌ترین کالاهای سبد خانوار شناخته‌شده و یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان تأمین سرپناه و مسکن و نیز پرداخت اجاره‌های سرسام‌آور مسکن در توان این افراد نیست مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیز دیگر نهادهای همسوی حمایتی حل این مشکل را در دستور کار دارند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان خیریه منتظران ظهور قصر و دشت بااطلاع از وضعیت نابسامان یکی از مددجویان موردحمایت این نهاد، در اقدامی خداپسندانه مقدمات خرید یک دستگاه منزل مسکونی را برای این خانواده فراهم کردند که در همین اثناء فرد مالک واحد مسکونی نیز پس از آگاهی از این کار خیر به‌صورت داوطلبانه منزل خود را که بیش از 100 میلیون تومان ارزش داشت، تنها به قیمت 10 میلیون تومان به خانواده موردحمایت واگذار کرد و با این عمل شایسته خود موجبات خانه‌دار شدن و رهایی از اجاره‌نشینی این خانواده را فراهم آورد.

رسولی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شایسته و اقدام خداپسندانه این مرکز و نیز خیران نیکوکار بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز آمادگی دارد که با جذب کمک‌های خرد و اندک مردمی و تجمیع آن‌ها اقدام به تهیه مسکن خانواده‌های نیازمند کند تا با کاهش فشارهای زندگی بر دوش خانواده‌های نیازمند بستر شکوفایی ظرفیت‌های بالقوه این عزیزان و فرزندان آن‌ها فراهم آید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
Miriam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
خدا خیرشون بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اميدوارم به امام رضا که هرچي ازخدابخواد بهش بده ...منم ٣٨سالم شوغلم نازک کرم فعلان دوسال بيکارم ٣بچّه دارم که بهزور خرجيشان درميارم پسربزرگم به علت بي پولي نتونس بره مدرسه نه خانه دارم نه زمين نه ماشين از خيرين تقازا دارم به من کمک کنن تا شايد يک خانه کوچک هم من بخرم
سعيد طاهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خدابهشون عمر طولاني وبا عزت بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار