نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مظلومیت‌های شهرستان شیراز به بسیج همگانی نیاز است.
کد خبر: ۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳ 04 February 2015

به گزارش فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر شیراز در بسیاری از حوزه‌ها شاهد محرومیت است و باید مسئولان برای حل این مشکلات تلاش کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سیاسی‌بازی و قدرت‌طلبی توسط برخی افراد سبب شده که فضای شهر به‌جای حرکت در مسیر ترقی دچار دل‌زدگی شود.

وی گفت: در بسیاری از حوزه‌های زیرساختی و صنعتی و در اعتبارات ملی نیز همواره شیراز مظلوم واقع‌ شده است.

ذوالانوار افزود: افراد باید در حد توان و مسئولیت خود برای توسعه شهر تلاش کنند و هرکس بر اساس توانایی خود گره‌ای از مشکلات بگشاید.

وی تصریح کرد: جایگاه شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) باید در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی حفظ شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا نمایندگان و مسئولان دولتی باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند و بیش از گذشته تلاش کنند.

وی بیان کرد: در این راستا از محل اعتبارات بودجه ماده 180 که در اختیار نمایندگان است این‌جانب سعی کرده‌ام در حد توان خود پاسخگوی نیاز مردم شهرستان شیراز باشم.

ذوالانوار ادامه داد: اختصاص اعتبار برای مساجد شهری و روستایی، حرم امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه ازجمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات نیز در حوزه‌های آب شهری و روستایی به‌ویژه مناطق سلطان‌آباد، گویم، باجگاه و حفر هشت چاه آب برای شیراز، گازرسانی مناطق روستایی برمشور علیا و سفلی و راه‌های شهری و روستایی تخصیص یافته است.

ذوالانوار تأکید کرد: تکمیل ساختمان‌های ستاد نماز، خانه عالم دشت ارژن، سالن‌های ورزشی، زیرگذر رکن‌آباد کمک به حوزه‌های علمیه و برخی مصلاهای شهرستان، پارک علم و فناوری، پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان، مجتمع توان‌بخشی ورزشی ایثارگران و طرح هادی روستای چهل‌چشمه از دیگر هزینه‌کردهای این اعتبارات بوده است.

وی یادآور شد: سعی کرده‌ام در هزینه‌کرد این اعتبارات به مباحث زیرساختی توجه بیشتری داشته باشم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شهرستانی و نمایندگان می‌توانند با تعامل مناسب به مشکلات شهرستان پایان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار