بازرس کل استان فارس از استقرار بازرسان این سازمان در شورای شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 07 August 2016
تابناک فارس به نقل از خبرجنوب:کاظم اکرمی گفت: از چند روز قبل بازرسان اداره کل بازرسی استان فارس برای بازرسی از مصوبات شورای شهر شیراز در آنجا مستقر شده اند.
وی افزود: در این رابطه کارشناسان این سازمان مصوبات را بررسی کرده و پس از انطباق با قانون و در نهایت بررسی توسط یک قاضی در صورت مشاهده جرمی پرونده را به دستگاه قضایی استان ارسال می کنند.
بازرس کل استان فارس و رئیس منطقه سه بازرسی کشور از استقرار بازرسان این سازمان در 15 اداره دیگر خبرداد و گفت: در حال حاضر بازرسان اداره کل بازرسی استان در سازمان همیاری های شهرداری شیراز، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برق منطقه ای استان فارس،اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک شیراز مستقر هستند. وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز از برخی ادارات مانند آبفای استان، شهرداری کازرون، اداره کل فرودگاه های استان، بانک کشاورزی استان، دانشگاه فرهنگیان، راه و شهرسازی لارستان و... نیز بازرسی شده است. اکرمی با اشاره به اینکه تخلفاتی نیز در این بازرسی ها کشف شده، اظهار داشت: پرونده های مربوط به تخلفات به هیات تخلفات و جرائم به دستگاه قضایی استان ارسال می شود.
بازرس کل استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون نظارت بر معاملات دستگاه های دولتی بیان کرد: در این خصوص بازرسی هایی تعریف شده که اداره کل بازرسی استان فارس بر نحوه انجام معاملات دستگاه های اداری نظارت داشته و در صورت انجام تخلفی معامله را باطل یا اقدامات لازم دیگری را انجام می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار