فرماندار کازرون گفت: افرادی که جایگاه حقوقی ندارند با حاشیه‌سازی و خودخواهی در مسائل مدیریتی شهر کازرون دخالت نکنند.
کد خبر: ۳۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،حمیدرضا گرامی بعد از ظهر امروز در جلسه اعضای شورای اسلامی کازرون که با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در تالار نصرالله مردانی اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برخی اظهارنظرهای بی‌جا که ریشه در هواهای نفسانی و توسط شیطان مدیریت می‌شود از سوی افرادی غیرمسئول که فاقد جایگاه حقوقی هستند به زبان آورده می‌شود که ذهن خادمان نظام را به خود مشغول می‌کند.

فرماندار کازرون گفت: چنانچه مدیران و مسئولان این شهرستان هرکدام به وظایف محوله خود آشنا باشند و در حیطه مسئولیتشان گام بردارند و تداخل کاری را کم کنند دیگر میدان به افراد مغرض و حاشیه‌ساز داده نمی‌شود.

گرامی تصریح کرد: در سال گذشته در راستای اصلاح نگاه‌ها و روش‌ها برای ایجاد وحدت و همدلی و تخصصی شدن کارها در شهرستان کازرون فعالیتی صورت گرفت، اما برخی حاشیه‌ها در بعضی ‌اوقات بر متن غالب شده که ذهن مدیران و مردم این شهر را به خود مشغول کرده است.

فرماندار کازرون تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کازرون که مدت دو سال از انتخاب آن‌ها سپری می‌شود به‌طور طبیعی باید کارنامه خوبی از خود به‌جای بگذارند اما این اتفاق در عملکرد آنان کمتر دیده می‌شود که نشأت‌ گرفته در دل‌مشغولی به حاشیه‌ها است.

گرامی خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها بهره‌گیری از اطلاعات غلط باعث می‌شود همدلی و هم‌زبانی تبدیل به یک‌ فاصله مدیریتی شود.

وی، از تلاش شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی شهر کازرون، دادگستری، دادستان، اداره اطلاعات و سایر عوامل امنیتی که در احقاق حق شهرداری این شهر تلاش کردند تقدیر کرد و گفت: فردی که هیچ‌گونه جایگاه حقوقی ندارد با حمایت بعضی مسئولان این شهر ورود پیدا کرده و فضا را ملتهب ساخته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با بیان اینکه در بحث سد معبر، مبلمان شهری و زیباسازی در شهر کازرون از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم، گفت: شورای اسلامی و شهردار این شهر باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و کار را معطل نکنند تا تحول ایجاد شود.

گرامی اذعان داشت: فعالیت و خدمات خوبی توسط اعضای شورا و مجموعه شهرداری کازرون صورت گرفته اما نسبت به مطالبات، توقعات و نیز جایگاه و قدمت این شهر فاصله بسیار است و امیدواریم امسال که توسط مقام معظم رهبری به سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری شده گام مؤثری در خدمات‌رسانی به مردم برداشته شود.

گرامی در پایان به سفر وزرای راه و شهرسازی و نیرو به شهرستان کازرون همزمان با سفر هیئت دولت اشاره کرد و افزود: تصمیمات خوبی در حوزه آبفای شهری، فاضلاب شهری، توجه به کمربندی خرمشهر ـ کازرون و ... با حضور وزیر نیرو و راه و شهرسازی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار