چندین هزار نفر از مردم بوانات با تاسی از پیاده روی اربعین حسینی روز آخر صفر را برای تجیدید پیمان با ولایت تا حرم امیر حمزه ابن موسی کاظم(ع) در روستای بزم بوانات پیاده روی می کنند.
کد خبر: ۳۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 28 November 2016
تابناک فارس به نقل از حرف رسا: دبیر خانه ستاد دایمی مردمی همایش پیاده روی حرم تا حرم شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر از عموم مردم شهرستان بوانات و شهرستانهای اطراف دعوت کرد تا در این همایش عظیم شرکت کنند و یک بار دیگر با ولایت عهد و پیمانی دوباره ببندند.

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان و رئیس ستاد دائمی مردمی همایش پیاده روی حرم تا حرم بوانات در این خصوص به خبرنگار ما گفت: همایش بزرگ پیاده روی حرم تا حرم شهرستان بوانات در سال گذشته با حضور بیش از 10 هزا نفر از مردم شهرستان بوانات و شهرستان های همجوار برگزار شد و امسال پیش بینی می شود که این تعداد به بیش از 15 هزار نفر نیز برسد.

وی از آمادگی ستاد در برگزاری و پذیرایی از زائرین نیز خبر داد و گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و ستاد آمادگی پذیرایی از زائرین تا 20 هزار نفر را دارد و موکب ها و مسئولین کمیته های مختلف مشخص و توجیه شده اند و ا شاء الله امسال شاهد حضوری پر رنگ تر از سالهای قبل خواهیم بود.

امام جمعه بوانات همچنین از خیرین و مردم عزیزی که نذوراتی در این ایام دارند دعوت کرد تا با مشارکت و اهدای نذورات خود به دبیرخانه ستاد دائمی مردمی پیاده روی حرم تا حرم در برگزاری هر چه بهتر این همایش کمک کنند و سهمی از این مهم نیز به خود اختصاص دهند.

رئیس ستاد پیاده روی حرم تا حرم بونات افزود: این همایش بزرگ از دو مسیر امامزاده سید میر محمد در سوریان به سمت امامزاده میر حمزه ابن موسی در روستای بزم و از امامزاده بی بی در مزایجان تا روستای بزم به طول هر مسیر 17 کیلومتر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار