فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مهمترین وظیفه بسیج تربیت انسان‌های با اراده‌ای است که نسل به نسل بتوانند مسیر الهی انقلاب اسلامی را ادامه دهند.
کد خبر: ۳۴۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 12 December 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس: سردار سرتیپ هاشم غیاثی در همایش منطقه‌ای هم‌اندیشی فرماندهان بسیج فارس ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای تسلط بر غرب آسیا متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به این جمع‌بندی رسیده که سلطه بر غرب آسیا وقتی محقق می‌شود که ایران را در سیطره خود داشته باشد و بدون سیطره بر ایران قادر نیست به سلطه ظالمانه‌ای که مد نظرشان است، دست‌یابند.

فرمانده سپاه فجر فارس، گفت: همایش منطقه‌ای هم اندیشی با هدف برقراری ارتباط نزدیک و چهره به چهره با فرماندهان بسیج فارس و ایجاد وحدت رویه در انجام ماموریت‌ها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه بسیج تربیت انسان‌های با اراده‌ای است که نسل به نسل بتوانند مسیر الهی انقلاب اسلامی را ادامه دهند، گفت: باید در مقابل چالش‌هایی که استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی قرار می‌دهد به درستی تحلیل کنیم و آرایش بگیریم تا بتوانیم اقدام و عمل متناسب با اهداف انقلاب اسلامی را به موقع اجرایی کنیم.

سردارغیاثی با بیان اینکه موفقیت در ماموریت‌ها و تحقق اهداف در گرویِ بهره مندی از زیرساخت‌های مستحکم معنوی است، گفت: در مجموعه بسیح نباید در حیطه ماموریت‌های ابلاغی سالانه محدود شویم، بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و نسبت به ماموریت های پیش بینی نشده نباید بی تفاوت باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: مجموعه فرماندهان و دست اندرکاران بسیج در انجام ماموریت‌های ابلاغی هم شاخصۀ کمیت و هم شاخصۀ کیفیت را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سیرۀ اخلاقی و رفتاری پیامبر خاتم (ص) بهترین الگو برای مدیران کشور  و فرماندهان نیروهای مسلح است، هفته وحدت نیز بهترین فرصت برای تقویت همبستگی بین امت اسلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار