فرماندار کازرون گفت: مذاکرات اولیه برای احداث تله‌کابین در تنگه تاریخی چوگان این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۴۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 09 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمیدرضا گرامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کازرون اظهار داشت: مذاکرات اولیه برای احداث تله‌کابین در تنگه تاریخی چوگان انجام شده و امید است ساخت این تله‌کابین سبب رونق گردشگری استان فارس و بوشهر شود.

وی همچنین با اشاره به امضای تفاهم‌نامه برای ساخت محل اقامت گردشگران در محدوده امامزاده سید حسین (ع) شهرستان کازرون افزود: قرارداد اولیه این طرح با اعتبار 110 میلیارد ریال با اداره اوقاف بسته شده است.

فرماندار کازرون با اشاره به حضور روزانه توریست‌های خارجی در این شهرستان عنوان کرد: این توریست‌های خارجی به دلیل نبود محل اقامتی و خدماتی در این شهر توقف نمی‌کنند و امید است ساخت این مجتمع سبب رونق این صنعت در شهرستان کازرون شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مهمی هم‌چون امامزاده سید حسین(ع)، چشمه زیبای سرابشیر، شهر بیشابور، تنگ چوگان، غار شاپور، بازار سرپوشیده، روستای گردشگری دوان، نرگس‌زارها در این شهرستان افزود: برای توسعه گردشگری در این شهرستان باید به ظرفیت بخش خصوصی توجه و از آن استفاده شود.

گرامی با اشاره به ایجاد محل‌های اقامتی سنتی در روستای گردشگری دوان و دوسیران و تاکید بر توسعه این نوع محل‌های اقامتی عنوان کرد: اهالی این دو روستا در این زمینه ورود کرده و محل‌ اقامتی با ظرفیت 50 تا 100 نفر برای رفاه حال گردشگران فراهم کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منو چهر یوسقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سلام بر شما "
خدا کمک کند که این طرح ای هزینه برو ملی و اشتغالزا طبق مطالعات خوب و دقیق کارشناسان تنظیم و عملی شود و چند سال دیگه نق زدنها شروع نشه که این تل کابین و این هتل به اثار تاریخی صدمه زده و میزنه و از این حرفها ... انوقت شل کن و سفت کن و بساز و متوقف کن و حضور عزیزان دلسوزان محیط زیست و تاریخ و هنر و چندین و چند مدعی دیگر روند کند سازی طرح راسبب شود. خدای ناکرده، نشود که هزینه های مصرفی هم به حیف خواهد رفت و یک ضرب المثل قدیمی میگه " جلو ضرر را هرکجا بگیری سود و منفعت حاصل گردد . تشکر از تمام مهربانان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار