محمدجواد جمالی نوبندگانی: با اشاره به اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملا به هیات رسیدگی به شکایات تبدیل شده است، گفت: این مهم در حالیست که بر اساس وظایف ذاتی و همچنین مطالبه مردمی موضوع نظارت عملی نیم شود و محدود به رسیدگی به شکایات شده است.
کد خبر: ۶۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ 29 July 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملا به هیات رسیدگی به شکایات تبدیل شده است، گفت: این مهم در حالیست که بر اساس وظایف ذاتی و همچنین مطالبه مردمی موضوع نظارت عملی نیم شود و محدود به رسیدگی به شکایات شده است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع وقتی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گزارش شکایتی واصل نشود و هیات از طرق مختلف متوجه انجام رفتاری شود که از سوی نماینده ای رخ داده و خلاف شئونات و وظایف نمایندگی است، باید به موضوع ورود کند. حتی در این صورت می توان اقدامات پیشگیرانه نیز انجام داد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد از ابتدای فعالیت مجلس دهم تاکنون بیش از 150 شکایت از سوی قوه قضائیه، قوه مجریه و مردم نسبت به نمایندگان مجلس و همچنین نماینده ای علیه همکار نماینده دیگر انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار