مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه میلیاردی فردی خبر داد که با خرید و فروش غیر قانونی حواله‌های شکر اقدام به اخلال در بازار می‌کرد.
کد خبر: ۷۷۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 26 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: بر اساس اطلاعات اعلام شده، این سازمان متوجه شد، فردی در شهرستان مرودشت با خرید و فروش غیر قانونی حواله‌های شکر اقدام به اخلال در بازار این کالا می‌کرد.

او ادامه داد: برای پیگیری موضوع، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت وارد عمل شدند و با شناسایی این فرد، در قالب مشتری اقدام به خرید صوری کرده که مشخص شد فرد متخلف اقدام به فروش شکر گران تر از نرخ مصوب می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد و احضار او به تعزیرات حومتی، تصریح کرد: با توجه به گزارش بازرسان و مشخص شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده تعزیرات حکومتی استان فارس حکم به جریمه یک میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

علی مبشری بیان کرد: متخلفان بدانند که تخلفات آن ها از چشمان ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پنهان نمی ماند و هیچ گونه چشم پوشی در این خصوص صورت نمی گیرد.

 

برچسب ها: خرید و قروش ، شکر ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار