رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم اعلام کرد که تاکنون حتی یک مورد مشکوک کروناویروس جدید هم به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه نداشته است.
کد خبر: ۸۲۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 25 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:دکتر محمد رحمانیان ضمن تاکید بر لزوم پرهیز از قبول و بازنشر شایعات از سوی مردم خصوصا در فضای مجازی، گفت: در شهرستان جهرم، تدابیر لازم اندیشیده شده و تیم‌های بهداشتی و درمانی نیز در آمادگی کامل هستند.

او با اشاره به اینکه تمام موارد از سوی کادر بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم، پایش دقیق می‌شود، گفت: مهمترین نکته در مقابله با این بیماری، توجه به بهداشت فردی، خصوصا شست و شوی دائم دست‌ها و پرهیز از لمس صورت توسط شهروندان است.

رحمانیان با تاکید براینکه شهروندان با مراعات کامل راهکارهای پیشگیرانه، از ابتلای خود و دیگران به بیماری‌های مختلف واگیردار به ویژه کرونا ویروس جدید، ممانعت خواهند کرد، گفت: شهروندان با توجه به اینکه در طول روز به شکل مکرر در حال لمس اشیاء مختلف هستند، باید حتما به شکل مکرر دست‌ها را با آب و صابون شست و شو دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از شهروندان خواست که ضمن رعایت اصول گفته شده، از دست دادن، روبوسی، حضور غیرضروری در تجمعات و مکان‌های سرپوشیده پرهیز کرده و هنگام عطسه و سرفه از دستمال یکبار مصرف استفاده کنند.

رحمانیان گفت: از آنجا که اطلاع رسانی دقیق و شفاف عامل مهمی در کنترل این بیماری به شمار می رود، اطمینان می دهیم که در صورت تایید هر مورد مشکوک یا مبتلا به این ویروس در سطح شهرستان، بلافاصله از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی کنیم.

برچسب ها: علوم پزشکی ، جهرم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار