معمولا در کشور ما اگر پروژه ای انجام نگیرد,در عوض مسئولان برای زدن کلنگش از یکدیگر سبقت می گیرند.اما اینبار در بولوار سما شیراز,مهندس پاک فطرت شهردار شیراز پس از نزدن کلنگ یک مجموعه مذهبی فرهنگی,گفت اگر مردم نمی خواهند مشکلی نیست.
کد خبر: ۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶ 28 February 2015
معمولا پروژه ها همیشه سر وقت کلنگ زنی می شوند.اما این بار که قرار بود کلنگ یک پروژه مذهبی فرهنگی در خیابان سما شیراز زده شود و خبرنگاران همه جمع بودند,این اتفاق نیفتاد.

پاک فطرت که مدتی در میان مردم منطقه بود، پس از آن به پشت تریبون رفت و با اشاره به اینکه این اولین پروژه ایست که می خواهد کلنگ زنی شود ولی مردم نمی خواهند، افزود: ما برای رفاه حال مردم اینجا جمع هستیم و اگر نمی خواهند ناراحتی ندارد.

وی در پاسخ به ایجاد فضای سبز در این محوطه که در جوار آپارتمان های 400 واحدی قرار دارد، نیز گفت: اگر قرار باشد پروژه تنها فضای سبز باشد چون محوطه متعلق به شهرداری است، دیوار اطراف برداشته شده و محوطه عمومی ایجاد می شود.

این مقام مسئول همچنین میزان اعتبار مورد نیاز ساخت پروژه فرهنگی را 120 میلیارد ريال عنوان کرد که در چهار سال به اتمام می رسد، یادآور شد: این مجتمع نیاز به مجموعه فرهنگی دارد که من نیز آن را به مردم توصیه می کنم.

وی با اشاره به اینکه این فضا سه هزار و 750 متر است که بر اساس مصوبه کمسیون ماده پنج، می بایست تنها 18 درصد این فضا به میزان 720 متر تعلق به کار فرهنگی بگیرد، یادآور شد: متاسفانه در طرح مذکور بیش از اینها فضا به کاربری فرهنگی تعلق داده شده است که باید معاونت فرهنگی شهرداری نسبت به تصحیح نقشه اقدام کند.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به اینکه یک یک صد واحد پارکینگ نیز روی زمین برای منازل این مجتمع در نظر گرفته می شود، افزود: بحث ما حق مردم است و طرح را بازنگری خواهیم کرد و در آینده خود مردم بیایند و کلنگ بزنند.

طرح کنونی یک هزار 200 متر زیر بنا در چهار طبقه را برای این مجتمع فرهنگی و مذهبی مد نظر قرار داده بود که مردم به علت تخلف در مصوبات کمسیون ماده پنج جلوی کلنگ زنی این پروژه را گرفتند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار