مسائل و مشکلات جابنازان و ایثارگران شهرستان کازرون با حضورمسوولان بررسی شد که در این جلسه فرماندار و رییس بنیاد شهید و ایثارگران اعلام کردند برخوردهای مناسبی با جانبازان نمی شود و این رویه باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰ 28 February 2015
در این جلسه جانبازان قطع عضو و آسیب های نخاعی حضور داشتند و گفتند: ما جانبازان هم چون گذشته در دفاع از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستیم اگر ما امروز مسائل و مشکلات را بیان می کنیم تنها خواست قانونی است که از مصوبات دولت جمهوری اسلامی است و هیچگونه درخواست غیر منطقی نداریم .

نماینده این قشر از ایثارگران مشکلات آنها را در زمینه درمان جانبازان، مسکن،پرداخت تسهیلات با بهره کمتر برای خرید اتومبیل دنده اتوماتیک، توجه به ورزش ایثارگران و در نظر گرفتن تخفیف برای پروازهای هوایی برای ایاب وذهاب درمانی ایثارگران اعلام کرد.

یکی از موارد گفته شده در این جلسه لزوم احترام گذاشتن به ایثارگران توسط مسوولان ادارات وسازمان ها هنگام مراجعه برای انجام کارهای قانونی بود.

حد رضازاده رییس بنیاد شهید وایثارگران کازرون گفت: برخورد بعضی از مسوولان با ایثارگران نامناسب است و این گونه برخورد شایسته جانبازان ما نیست.

وی گفت: تلاش هایی شده تا بعضی از مشکلات که در حوزه شهرستان و یا استان بوده حل شود اما بعضی دیگر که قانونی تصویب شده است حل آن در اختیار دولت است.

رضا زاده گفت: درشهرستان کازرون بیش از سه هزار نفر جانباز هستند که 40 نفر قطع عضو و نخاعی هستند.

فرماندار کازرون هم گفت: کوتاهی و تبعیض در ارائه خدمات به جانبازان زیاد دیده می شود.

حمیدرضا گرامی افزود: در بحث اشتغال که یکی ازمهمترین درخواستها ست دولت باید بخش خصوصی را تقویت کند.

فرماندار کازرون گفت باید دیدگاه ها در ادارات نسبت به ایثارگران هنگام مراجعه به آنها عوض شود و دیدگاه همراه با تکریم و احترام باشد.

وی گفت:برای حل مشکلات آنها چه در شهرستان و چه در استان حتما پیگیری خواهیم کرد و ادارات هم موظف به پیگیری هستند.

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار