بلایای طبیعی و تحریم‌ها سفره مردم را هدف گرفت

استاندار فارس با اشاره به مواجهه مدیریت کشور و استان با سختی‌ها و فشارهای بسیار طی سال‌های اخیر ادامه داد: بلایای طبیعی، تحریم‌ها که سفره مردم را هدف گرفت و آسیب زیادی به کشور وارد کرد و همچنین بیماری کرونا سه معضل مهم سال‌های اخیر بوده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 13 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در دیدار با فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در استانداری فارس افزود: تحقق این مهم و مشارکت مردم در انتخابات مستلزم برخی ملزومات و مقدمات از جمله رضایت‌مندی عمومی است که همه مجموعه‌ها و قوا باید در جهت تامین آنها بکوشند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به مواجهه مدیریت کشور و استان با سختی‌ها و فشارهای بسیار طی سال‌های اخیر ادامه داد: بلایای طبیعی، تحریم‌ها که سفره مردم را هدف گرفت و آسیب زیادی به کشور وارد کرد و همچنین بیماری کرونا سه معضل مهم سال‌های اخیر بوده است.
او اظهار داشت: بیماری کرونا طی بیش از یک سال گذشته تاکنون خسارت‌های جانی و مالی بسیاری به مردم و کشور وارد کرده و بسیاری از کسب و کارها را دچار رکود کرده است.
استاندار فارس تصریح کرد: ایجاد تعادل بین نیازهای مختلف جامعه در ابعاد امنیتی، اجتماعی و اقتصادی کار دشواری است که با وقت گذاری و همکاری دست اندرکاران، کوشیدیم استان را از این گردنه و مقطع سخت عبور دهیم.
رحیمی افزود: کوشیدیم تا در کنار مدیریت موانع و مشکلات پیش رو، موضوع توسعه استان را نیز مورد توجه قرار دهیم چرا که منافع و نتایج حاصل از تحقق توسعه به همه مردم خواهد رسید و تمام جامعه از آن بهره‌مند خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پذیرش مسئولیت در مدارج مختلف باید مرحله به مرحله و تدریجی اتفاق بیافتد گفت: امور کشور باید بر اساس توانمندی و تجربه افراد اداره شود و بر این اساس فرزندان شهدا و ایثارگران باید در جهت افزایش توانمندی‌های خود بکوشند.
رحیمی، با بیان اینکه، بسیاری از مدیران استان از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید نیروهای نمونه باشند و از نظر رفتاری، اخلاقی و تسلط بر کار الگوی سایرین به شمار روند.
او اظهار داشت: کسانی که جان و سلامتی خود را برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، مردم و کشور نثار کرده‌اند قابل تقدیر هستند و یادگاران آنها نیز باید مورد توجه و حمایت ویژه قرار داشته باشند تا آینده کشور تضمین شود.
وی ادامه داد: طی ایام شیوع کرونا حمایت‌های خوبی از جانبازان شد و اقلام بهداشتی مورد نیازشان بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار آنها قرار داده شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار