پول خرد برای کرایه تاکسی حذف می شود| کرایه براساس تاکسی‌متر دریافت می‌شود

پیمان باباخانی ادامه داد: یکی از مشکلات، درگیری بین مسافر و راننده بر سر پول خُرد و میزان کرایه بوده که در این ارتباط سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی tms در شیراز در دست راه اندازی است و هفته گذشته فراخوان آن منتشر شد که با این اقدام پول خُرد حذف و هزینه کرایه براساس تاکسی‌متر دریافت می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 17 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرپرست سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار تاکسی در شیراز وجود دارد که ۷ هزار دستگاه از آن‌ها فعال هستند.

پیمان باباخانی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد تاکسی های شیراز فرسوده است، افزود: در چند وقت اخیر ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است و به دنبال آن هستیم که با کمک شهرداری و پرداخت بخشی از سود تسهیلات بانکی تعداد دیگری از این ناوگان نوسازی شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات، درگیری بین مسافر و راننده بر سر پول خُرد و میزان کرایه بوده که در این ارتباط سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی tms در شیراز در دست راه اندازی است و هفته گذشته فراخوان آن منتشر شد که با این اقدام پول خُرد حذف و هزینه کرایه براساس تاکسی‌متر دریافت می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اظهار داشت: همچنین با توجه به کرونا و جلوگیری از تجمع رانندگان در سازمان، ثبت نام و دریافت مجوز تاکسی در ۳۲ دفتر پیشخوان سطح شهر شیراز انجام می‌شود و به دنبال برون سپاری ارائه خدمات صدور مجوز اتوبوس در دفاتر پیشخوان نیز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار