برنامه های بنیاد فارس بمناسبت آزاد ساری خرمشهر

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبرداد.
کد خبر: ۹۶۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایثار: سیدعلی محمدی گفت: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این روز یادآور فداکاری ها و ایستادگی های مردم عزیز ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز بعثی است.
وی اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر امسال با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان فارس برگزار می شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی "عکس ایثار" و تجلیل از ورزشکاران مقام آور شاهد و ایثارگر استان با حضور سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزاری کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر به صورت وبینار، دیدار با جانبازان عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، ارسال پیامک تبریک به خانواده های شاهد و ایثارگر، تبلیغات شهری و فضا سازی محیطی و برگزاری مراسم یادواره شهدا در نقاط مختلف فارس، بخشی از برنامه های بنیاد استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار