او اضافه کرد: وضعیت منابع آبی استان فارس اگر از استان خوزستان بدتر نباشد، بهتر نیست. مردم این منطقه چه گناهی کردند که هنوز آب آشامیدنی مناسب ندارند؟ این وضعیت زیبنده نظام نیست و از وزیر بهداشت انتظار است که این موضوع به اطلاع رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه رسانده شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 16 October 2021

به گزارش تابناک فارس: حسین حسین‌زاده با تقدیر و تشکر از عین‌اللهی که در سفر رئیس‌جمهور به استان فارس، در شهرستان‌های حوزه انتخابیه حضور پیدا کرد، ابراز امیدواری کرد که مسائل و مشکلات مطرح شده توسط ائمه جمعه، خیرین و فرمانداران در این سفر به اطلاع رئیس‌جمهور رسانده شود.

حسین‌زاده بیان داشت: خیرین در توسعه منطقه نقش مهمی داشتند و باید قدردان آن‌ها و مردم عزیز بود. قدردانی نیز با تحقق مطالبات مردم صورت خواهد گرفت. آیا 60 کیلومتر لوله در کشور نیست که آب را از خنج به 81 شهر و روستا که در بخش‌های بیرم، صحرای باغ، علامرودشت، چاهورز و خیرگو هستند رساند؟ اگر فرصت شد این موضوع را حتماً خدمت رئیس‌جمهور محترم عرض خواهم کرد.

حسین‌زاده همچنین گفت: متاسفانه تبعیض در کشور بی‌داد می‌کند. در چنین شرایطی چشم امید مردم به آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم است که با شعار و عَلَم عدالت به میدان آمدند. تبعیض نسبت به استان فارس و به خصوص جنوب فارس بسیار چشمگیر است.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مسئولانی که گفته بودند "لاری‌ها پولدار هستند" گفت: این‌ها محرومیت‌ها و دردهای مردم منطقه را ندیدند و از ندیدن‌های آن‌ها، ما زجر می‌کشیم.

او در خصوص ارتقای سیاسی این منطقه نیز گفت: حق این مردم نادیده گرفته شده است. مردم جنوب فارس چه گناهی کردند که در دولت‌های قبل به درخواست‌ها اینگونه پاسخ داده می‌شد که شما خودتان پول دارید!

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در پایان بیان داشت: امیدواریم که هرآنچه امروز به عنوان نماینده ویژه و عالی دولت دیدید و شنیدید به اطلاع رئیس‌جمهور و دیگر وزرا برسانید و پیگیری کنید.

برچسب ها: آب ، فارس ، روستا ، رییسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار