مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در ۷۲ساعت گذشته، بیماری کووید ۱۹ در شهرستان فسا ، جان ۲نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را گرفت و در این زمان ۱۸۵ بیمار جدید مبتلا به این بیماری نیز شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 20 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: فوتی های ۷۲ ساعت گذشته در فسا، یک خانم ۷۴ساله با بیماری زمینه ای و واکسن نزده و یک خانم ۷۸ ساله با بیماری زمینه ای و واکسن زده بودند.

وی اضافه کرد: میزان مراجعات به درمانگاه کرونا و میزان موارد بستری در اثر ابتلا به کرونا در روزهای اخیر در این شهرستان افزایش داشته است.

مهدوی نیا، با اشاره به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از افراد بالای ۱۲ سال خواست که قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: رنگ شهرستان زرد و خطر متوسط و بسیار شکننده است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از شهروندان خواست: از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایند.

وی بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار