سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر بر اثر بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشکده جان باخت.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسروش، سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشکده، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ثبت شده است، اظهار کرد: آقای ساکن بیرم، در بیمارستان امام رضا (ع) لارستان فوت شد.

او با بیان اینکه تعداد مبتلایان جدید در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر گزارش شده است، ادامه داد: دهفیش با ۶ مورد، لار با ۴ مورد و دشتی با ۳ مورد مثبت به ترتیب بیشترین تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته را دارند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه موارد بستری در این لحظه در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده ۱۱ مورد است، اضافه کرد: ۲ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) در بخش کرونا بستری است.

او تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز تا کنون ۲۲ هزار و ۴۳۷ نفر هستند.

اسروش از مردم خواست تا نسبت به رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات، حساسیت بالایی داشته باشند تا کادر درمان بتواند کنترل بیشتری نسبت به این بیماری داشته باشد.

 

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار