رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مبارزه با استکبار و سلطه رمز عزت، اقتدار، پیشرفت و سعادت ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 31 October 2021

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از حجت الاسلام یوسف جمالی در نشست با اقشار بسیج و فرماندهان نواحی سپاه امام صادق (ع) این استان افزود: ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و به ویژه سیاست‌های جدید این کشور در مقابل جمهوری اسلامی باید در راس فعالیت‌های تبیینی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: حماسه آفرینی رئیسعلی دلواری تا دستگیری متجاوزان آمریکایی از سوی دریادلان شجاع و غیور نیروی دریایی سپاه در بوشهر ثابت می‌کند استان بوشهر استانی استکبار ستیز است و این یک افتخار به شمار می‌آید.

جمالی افزود: این موضوع و افتخارات به همان اندازه که برای ما افتخار است، به همان میزان هم مسئولیت ما را برای معرفی استان بوشهر به عنوان یک استان استکبارستیز دوچندان می کند.

وی ادامه داد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان ماه در سراسر استان بوشهر در میدان‌های اصلی شهرها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جمالی یادآورشد: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتماع ضد استکباری روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران و نماینده مجلس شورای اسلامی، قرائت قطعنامه و دیگر برنامه ها برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار