معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت اصول بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 01 November 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فساگفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.

او افزود: اکیپ‌های بازرسی معاونت بهداشت در شهر و روستا بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت می‌کنند و با مدارسی که از این مصوبات عدول کنند برخورد قانونی خواهد شد.

کریمی اظهار داشت: متاسفانه در روز‌های اخیر با خیز جدیدی از بیماری کرونا مواجه شده ایم که انتظار داریم با همکاری مدارس و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این خیز فائق شویم.

کریمی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان فسایی، بخصوص دانش آموزان عزیز که سرمایه‌های آینده‌ی کشور هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان فسا، تمامی مدارس و هنرستان‌ها در شهر و روستا به جز پایه‌های اول و دوم ابتدایی باید به صورت مجازی برگزار شوند و دانش آموزان پایه اول و دوم نیز باید با رعایت اصول بهداشتی در سر کلاس حاضر شوند.

برچسب ها: پلمپ ، مدرسه ، فسا ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار