فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری سارقان به عنف که با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس،از داخل خودروی سواری یک زوج جوان، با توسل به زور و تهدید اقدام به سرقت کرده بودند، در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 08 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " بهزاد فکوری " افزود: پس از وقوع سرقت به عنف از داخل خودروی سواری یک زوج از سوی دو جوان ناشناس، در محور خمین- اراک ، بلافاصله با تشکیل کارگروهی در پلیس آگاهی شهرستان خمین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد : مأموران شهرستان خمین ، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی مناسب، سرانجام سارقان را که ساکن یکی از شهرستان های همجوار بودند، شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، دستگیر و برای تحقیات تکمیلی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کردند.
وی اظهارداشت: سارقان مورد نظر در بازجویی های پليس ، به سرقت به عنف از داخل خودروی سواری زوج جوان و ربودن ۲عدد گوشی همراه با توسل به زور و تهدید از آنان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با قدردانی از مشارکت هموطنان با نیروی انتظامی در انجام موفقیت آمیز عملیات های مختلف پلیسی افزود: متهمان دستیگر شده در این عملیات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار