مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس با تاکید بر ضرورت تثبیت قیمت کالاهای اساسی گفت: توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 14 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رهام رحمانی در این باره به خبرنگاران گفت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در سردخانه های شرکت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و در خرده فروشی و برای خانوارهای مصرف‌کننده ۲۰ هزار تومان است.

وی افزود: توزیع در استان و بین شهرستان‌های مختلف براساس ضرایب جمعیتی انجام می‌شود، در شهر شیراز تعاونی های مصرف، فروشگاه ‌های زنجیره‌ای و اتحادیه های کارگری و کارمندی می‌توانند برای دریافت حواله مستقیما به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

رحمانی با بیان اینکه در شهرستان‌ها عوامل توزیع منتخب با گرفتن معرفی‌نامه از اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند،گفت: به منظور اطمینان از دسترسی بیشتر گروه‌های درآمدی سطح پایین جامعه این شرکت آمادگی خود را برای خدمت رسانی لازم به صورت تمام وقت با تلاش همکاران اداره کل پشتیبانی امور دام اعلام می‌کند و به همین منظور دو دستگاه کامیون در نقاط کم برخوردار شیراز به توزیع مرغ منجمد اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: به منظور تأمین نیاز مراکز عمده مصرف، شامل مراکز نظامی و انتظامی، زندان ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی و... عرضه مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان صورت می پذیرد.

رحمانی ذخایر مرغ منجمد در استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: کمبودی برای تأمین و عرضه مرغ منجمد در استان نداریم و تا زمانی که نیاز باشد توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: توزیع ، مرغ منجمد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار