معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: آئین اسقبال از تمثال مبارک شهدای شهرستان در قالب تابلو فرش بمناسبت برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان با حضور مسوولان و مردم در این شهرستان مرزی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 15 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  مجید عسگری در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به اختتامیه کنگره سه هزار شهید استان در آذرماه سال جاری اظهار داشت: مردم شهرستان دهلران در راستای همین برنامه آئین استقبال از تمثال شهدای گرانقدر شهرستان در قالب تابلو فرش را برگزار می کنند.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای حضور مردم و مسوولان در این برنامه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای نحوه تحویل و استقبال از تمثال مطهر شهدا در قالب تابلو فرش، دعوت مردم و مسئولان، انجام تبلیغات محیطی در شهرها و بخش ها، نحوه حضور خانواده های معظم شهدا و اطلاع رسانی از طریق اصحاب رسانه و خبرنگاران و فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه این برنامه سه شنبه هفته جاری انجام می شود، یادآور شد: نیاز است در نحوه برگزاری این برنامه همه ادارات شهرستان پای کار باشند و به نحو مطلوبی برنامه ریزی برای برگزاری آن صورت گیرد.

عسگری با اشاره به آغاز فصل سرما اضافه کرد: مدیریت بحران در شهرها و بخش ها با توجه به فصل سرما ضمن برگزاری جلسات، آمادگی لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی را داشته باشد.

وی گفت: همچنین جهاد کشاورزی برنامه ریزی لازم را با توجه به فصل کشت در خصوص تامین نهاده ها و کود در دستور کار قرار دهد.

عسگری در خصوص استمهال وام های کشاورزی هم اظهار داشت: بانک ها با توجه به خشکسالی و دستورالعمل ها با مردم همکاری کنند.

وی از ادارات شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای استفاده از اتوماسیون اداری بکار گیرند و نیاز است اداراتی که تاکنون به سیستم اتوماسیون اداری متصل نشده اند، اقدامات عاجل را انجام دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار