مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس استان از فردا بازگشایی می شوند و دانش آموزان به تعداد محدود و متناسب با تصمیم شورای مدرسه در کلاس حاضر می شوند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: فرهاد اسماعیلی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: همه مدارس فارس از فردا بازگشایی می‌شوند و دانش آموزان بر اساس فهرست اعلام شده توسط مدیران، باید در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نیازی به حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست، افزود: در هر کلاس، تعداد محدودی دانش آموز حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر تعطیلی مدارس گفت: بر اساس شیوه نامه ۰۶ ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای مدرسه نسبت به امکانات مدرسه برای تعیین تعداد حضور دانش آموزان تصمیم گیری و از منطقه آموزش و پرورش مربوط، برای بازگشایی مدرسه مجوز دریافت می‌کند.

اسماعیلی تاکید کرد که علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم در کلاس‌های درس، دانش آموزان خوراکی‌ها و آب آشامیدنی مورد نیاز را همراه داشته باشند، زیرا بوفه‌های مدارس تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر از نظر شورای مدرسه، شرایط برای بازگشایی مدرسه محیا نباشد، مدرسه بازگشایی نمی‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه اسامی همه دانش آموزان در سامانه درخواست سرویس فعال شده است افزود: هماهنگی‌های لازم با شهرداری انجام شده است و دانش آموزانی که به سرویس نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را همانند سال‌های پیشین در سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۸۷۰ هزار دانش آموز فارس در ۸ هزار ۹۰۰ مدرسه ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار