در نشستی با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری یزد، سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل و نمایندگان صنعت گردشگری استان، در راستای برگزاری تور پارسیان هند برنامه ریزی های لازم انجام شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 26 September 2015

به گزارش تابناک یزد،در ابتدای این نشست رابط اقتصاد گردشگری هند با بیان پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود هندوستان بر ضرورت همکاری دوجانبه در حوزه گردشگری تأکید نمود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد با بیان قرابت فرهنگی و اقتصادی شهرهایی نظیر حیدرآباد، پونا و بمبئی هندوستان با یزد اظهار داشت: بهره گیری از پتانسیل های طرفین به منظور رونق گردشگری استان یزد ضروری است که این مهم با توجه به آمادگی های ضمنی و ذهنی قابل دسترس می باشد.

سیدمصطفی فاطمی عنوان کرد: رونق صنعت گردشگری سبب باز شدن باب های جدید اقتصادی و تجاری می گردد که مصداق بارز آن کشورهای موفق منطقه همانند ترکیه و مالزی هستند.

وی گفت: تورسازی منطبق بر سلایق و علایق پارسیان هند ایجاد خطوط پروازی مستقیم در مقاطع زمانی خاص و خطوط پروازی غیرمستقیم و تبلیغات موثر از برنامه های در دست پیگیری این معاونت با متولیان امر می باشد.

معاون گردشگری افزود: برای اجرای برنامه های پیش بینی شده انتظار می رود تا بخش خصوصی، آژانس های مسافرتی و سایر فعالین صنعت گردشگری حضوری فعالتر از خود نشان دهند که این حضور فعال با کسب اعتماد مشتریان برای افزایش سهم بازار در صنعت گردشگری همراه خواهد بود.

همچنین از نکات قابل اهمیت برای افزایش سهم بازار افزایش کیفیت خدمات و کسب رضایت مشتری می باشد که آژانس ها، راهنمایان تور، مراکز اقامتی و ... می بایست به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار