رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر:
رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 15 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدکاظم طاهری بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه کمیته امداد و منابع بانکی اختصاص یافته است.

وی با عنوان اینکه ایجاد شغل یکی از زمینه‌های مهم برای توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از ۴۰۰ مددجو و نیازمند جویای شغل توسط کمیته امداد صاحب شغل خواهند شد.

طاهری مطرح کرد: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد برای نیازمندان جویای شغل در زمینه‌های متنوع از جمله صنایع دستی، دامداری، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و دیگر کسب و کارهای خانگی و کوچک بوده که پس از انجام مراحلی مثل شناسایی علائق، استعداد سنجی، آموزش، مشاوره شغلی و در نهایت نظارت بر روند اجرایی طرح‌ها ایجاد شده‌اند.

رئیس کمیته امداد دره شهر با عنوان اینکه بیکاری می‌تواند منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانشناختی، اقتصادی و هرگونه بزهکاری باشد هدف کمیته امداد این است با ایجاد شغل برای خانواده‌های نیازمند ضمن توانمندسازی آنها از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها هم جلوگیری کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار