در چند روز اخیر بودجه سال آینده توسط کارشناسان و مردم مورد نقد و بررسی قرار گرفت . متأسفانه افزایش حقوق اصلا با تورم وحشتناک امروزی تناسب درستی ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 15 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، افزایش حقوق ۱۰ درصد کارکنان دولت با تورم ۴۰ درصد همخوانی ندارد ، طبیعتاً اگر چنین بودجه ای تصویب شود کارمندان و بازنشستگان که هم اکنون هم از وضعیت معیشتی نامناسبی برخوردارند، در سال آینده سال سخت تری را پیش رو خواهند داشت .

اینجاست که اعلام این درصد همچون پتکی بود بر روح و روان بازنشستگان و کارکنان دولت که انتظار می رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بررسی های خود در تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ با دقت تمام مورد مداقه خود قرار دهند .

آنچه از ظواهر امر بر می آید در دیدگاهها ،نظرات و نطق های نمایندگان محترم بوضوح مشخص و این دغدغه خاطر همگانی دیده میشود لذا امیدواریم در عمل نیز اینگونه باشد که با اصلاح لایحه بودجه در بخش حقوق و دستمزد تناسب افزایش حقوق ها با تورم در نظر گرفته شود تا انشا ا... شاهد ایجاد ناگواریها وحتی تنش های اجتماعی ناشی از آثار روحی و روانی تاثیر تورم ۴۰ درصد و قطعا بیشتر در عمل در سال آتی نباشیم ،انشا ا...

سید جعفر بدیعی خیرابادی بازنشسته جهاد کشاورزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار