استاندار مازندران گفت: یکی از مواردی که می‌تواند برای استان مازندران موضوعیت داشته باشد، گردشگری قرآنی بوده و باید محافل انس با قرآن و قرائت‌های مجلسی قرآن را در سراسر استان مازندران گسترش و نمونه منحصربفرد از استان قرآنی در موضوع گردشگری باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 16 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تلاوت‌های مجلسی در قائم‌شهر اظهار داشت: روایتی از حضرت زهرا (س) می‌فرماید، سه چیز در این دنیا محبوب من است، اول قرائت قرآن، دوم نگاه به چهره حضرت رسول(ص) و سوم انفاق در راه خدا، خدا را شاکریم که استان مازندران با بیش از ده هزار و ۴۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب کرد، رتبه سوم کشوری را در موضوع قرآن دارد که جای شکر دارد.

وی افزود: باعث افتخار است برای مردم شهیدپرور استان مازندران که در موضوع قرآن تا این اندازه فعال به ویژه در بخش جوانان این استان که جای تقدیر دارد از علمایی که مسبب اصلی و هدایت‌گر اصلی خیل عظیم جوانان ما در استان هستند.

استاندار مازندران گفت: ما وظیفه داریم در جهت ترویج احکام نورانی قرآنی در استانی که استان گردشگری و نمادی از گردشگری جهان اسلام است، گام برداریم.

حسینی‌پور ادامه داد: ایران به عنوان ام‌القری جهان اسلام و استان مازندران در جمهوری اسلامي ايران در مرکزی قرار گرفته که مرکز گردشگری است.

وی افزود: یکی از مواردی که می‌تواند برای استان مازندران موضوعیت داشته باشد، گردشگری قرآنی بوده و باید محافل انس با قرآن و قرائت‌های مجلسی قرآنی را در سراسر استان مازندران گسترش و نمونه منحصربفرد از استان قرآنی در موضوع گردشگری باشیم.

استاندار مازندران یادآور شد: یکی از مواهب الهی در این استان، حضور شخصیت‌های بزرگ عالمان دینی است و با همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی باید نورانیت قرآن را در این استان به مسیری هدایت کنیم‌که بتوانیم در مباحث قرآنی در جایگاه نخست کشوری قرار بگیریم.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار