سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم هفده منطقه شرق شیراز گفت: قدرت دفاعی ایران همپا با قدرت آفندی روز به روز در حال پیشرفت است و همین قدرت دفاعی و آفندی دشمنان را گیج و منکوب کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 17 December 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ احمد جعفری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: دو گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه شرق شیراز به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ منطقه شرق شیرازگفت: دشمن قدرت دفاعی ایران را خیلی خوب شناخته و از آن واهمه دارد.

سرهنگ احمد جعفری، با اشاره به پدافند غیر عامل حضور مستمر و مداوم بسیجیان در تمامی عرصه های امنیتی، دفاعی، امدادی، سازندگی،فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار مردمی و بازدارندگی پایدار را مرهون تلاش بسیجیان در عرصه های مذکور می دانیم.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ بیان کرد: تقویت آمادگی رزم بسیجیان توسعه ظرفیت و قابلیت های بسیجیان در بخش‌های آموزشی رزمی و عملیاتی از اهداف مهم این رزمایش است.

وی در پایان گفت: گشت‌های خودرویی تورهای ایست و بازرسی در معابر اصلی و ورودی شهرها، گشت‌های پیاده محل محور، اجرای کلاس های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش بصیرتی و معنوی بسیجیان، اجرای برنامه های ورزشی و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.

برچسب ها: قدرت دفاعی ، رزمایش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار