تیم والیبال شهداب جوان یزد در هفته هشتم لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور جمعه شب با نتیجه سه بر ۲ مفلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 18 December 2021

این مسابقه با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در مجموعه اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برگزار شد.

بازیکنان تیم میهمان در دیدار سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۶ بر ۱۴ بر میزبان غلبه کردند.

تیم شهداب جوان یزد در این بازی در بازی اول و دوم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ بر گیتی پسند اصفهان غلبه کرد.

تیم شهداب جوان در دور مقدماتی گروه اول لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم‌های زرسان، همای عقاب، قارتال سرعین، آریا تنکابن، و کندوان شمال و گیتی پسند هم‌گروه است.

در گروه دوم تیم‌های سروقامتان همدان، وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس حضور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند و در این مرحله به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک‌بازی است.

سال ۹۹ بیست‌ونهمین دوره مسابقه والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران برگزار شد و تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با کسب مقام‌های اول و دوم، به لیگ برتر سال۱۴۰۰ صعود کرد، تیم ایرانشید چالوس نیز به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

زمان شروع لیگ از سوی فدراسیون اعلام می‌شود و هم‌اکنون تیم والیبال بزرگسالان مقاومت شهداب یزد در لیگ برتر کشور حضور دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: والیبال ، مغلوب ، قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار