رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر:
رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدکاظم طاهری اظهار کرد: برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه کمیته امداد و منابع بانکی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از ۴۰۰ مددجو و نیازمند جویای شغل توسط کمیته امداد صاحب شغل خواهند شد.

وی گفت: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد برای نیازمندان جویای شغل در زمینه های متنوع از جمله صنایع دستی، دامداری، کشاورزی، خدماتی،تولیدی و دیگر کسب و کارهای خانگی و کوچک بوده که پس از انجام مراحلی همچون: شناسایی علائق، استعداد سنجی ، آموزش، مشاوره شغلی و در نهایت نظارت بر روند اجرایی طرحها ایجاد شده اند.

رئیس کمیته امداد دره شهر با بیان اینکه بیکاری می‌تواند منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی ، روانشناختی، اقتصادی و هرگونه بزهکاری باشد، تاکید کرد: هدف کمیته امداد این است که با ایجاد شغل برای خانواده های نیازمند ضمن توانمندسازی آنها از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها هم جلوگیری کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار