مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: فردا سه شنبه ۳۰ آذرماه اختتامیه جشنواره ابوذر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 20 December 2021
مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: فردا سه شنبه ۳۰ آذرماه اختتامیه جشنواره ابوذر برگزار می شود.
 
به گزارش تابناک همدان، ناصرقوامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با تمدید یک دوره‌ای ارسال آثار با وصول ۹۷۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره استان و نظر هیات داوران فردا سه شنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۹ صبح در محل مجتمع ابن سینا، با حضور اهالی محترم رسانه، خبرنگاران و مسئولین استانی از جمله نماینده محترم، ولی فقیه، فرمانده محترم سپاه، استاندار همدان و مدیرکل محترم ارشاد استان برگزار خواهد شد.
 
وی یاد آور شد: میهمان ویژه اختتامیه دکتر فرشاد مهدی پور (معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) خواهد بود. 

قوامی اشاره کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یادآور  رشادت‌های بی نظیر یکی از صحابه پاک رسول گرامی اسلام (ص) حضرت ابوذر است که از ویژگی‌های این مرد بزرگ:راستگویی و صداقت، شجاعت، پارسایی، آزاد اندیشی را می‌توان یاد کرد که ایشان نمونه بارز یک مومن انقلابی هستند. 

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت:  این جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد که اهالی محترم رسانه بتوانند در این فضا به بیان مطالبات و راهکار‌های خود از مسئولین در فضای حکمرانی استان بپردازند.

وی در آخر عنوان کرد: در این جشنواره از برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره در ۸ بخش آثار ارسال شده تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار