استاندار همدان گفت: نظام تبلیغات استکبار به خصوص در رأس آن‌ها گروه‌های تبلیغاتی وابسته به نظام صهیونیستی دنبال سیاه نمایی، بزرگ نمایی مشکلات و زیر سؤال بردن دستاورد‌های نظام اسلامی هستند همچنین می‌خواهند چهره پاک و منزه از نظام منحوس پهلوی به مردم به ویژه جوان نمایان کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹ 28 January 2024

استاندار همدان گفت: تریبون داران و افراد ذی نفوذ از فرصت مغتنم دهه فجر به بیان خدمات صورت گرفته از سوی نظام و دولت سیزدهم بپردازند و با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای ریل گذاری افزایش مشارکت و برگزاری انتخابات باشکوه استفاده کنند.

به گزارش تابناک همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اطلاع رسانی استان همدان اظهار کرد: دشمن با بهره گیری از ابزار‌های مختلف از جمله تبلیغات رسانه‌ای دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال است.

وی اضافه کرد: هم افزایی، هماهنگی، تمرکز و انسجام بخشی در بیان مطالب باید باشد و با وحدت عمل در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات، نهاد‌های فرهنگی از اقدامات تک سو و تک روی خودداری کرده و هماهنگی بین مجموعه‌های فرهنگی برقرار باشد.

استاندار همدان گفت: نظام تبلیغات استکبار به خصوص در رأس آن‌ها گروه‌های تبلیغاتی وابسته به نظام صهیونیستی دنبال سیاه نمایی، بزرگ نمایی مشکلات و زیر سؤال بردن دستاورد‌های نظام اسلامی هستند همچنین می‌خواهند چهره پاک و منزه از نظام منحوس پهلوی به مردم به ویژه جوان نمایان کنند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: درک نسل جوان و نوجوان متولدین دهه‌های بعد از انقلاب از نظام طاغوتی و ستم شاهی به علت اینکه در آن دوران زندگی نکرده‌اند بسیار ثقیل است.

وی اظهار کرد: برای ترسیم نظام ستم شاهی باید از ابزار خود استفاده کرد برای نمونه برنامه‌هایی با حضور افراد نزدیک و وابسته به رژیم پهلوی تهیه و از زبان آن‌ها وضعیت آن دوران بیان شود.

استاندار همدان ادامه داد: هر چند انتظار می‌رفت همه مطالب بیان شده در طول دهه‌های هشتاد و ۹۰ در قالب فیلم تهیه می‌شد که این اقدام انجام نشده البته معدود فیلم‌هایی در دهه ۶۰ و ۷۰ تهیه شده است.

قاسمی فرزاد گفت: عمق وابستگی، سرسپردگی، ظلم و ستم به مردم در این فیلم‌ها باید نمایش داده و واقعیت‌های رژیم منحوس پهلوی شفاف بیان شود.

وی تصریح کرد: چرا با وجود تقدیم هزاران شهید برای خروج از وضعیت نکبت بار رژیم پهلوی، اما برخی زبان‌ها از بیان این وقایع لکنت پیدا می‌کند چرا باید از بیان این‌ها واهمه داشت.

استاندار همدان یادآوری کرد: خبرنگار فرانسوی در دوره پهلوی گزارشی از وضعیت جنوب شهر تهران تهیه کرده که نشان از وضعیت اسفبار بهداشت، سلامت، مسکن و تغذیه مردم پایتخت و زندگی آن‌ها در حلبی آباد است که این فیلم‌های واقعی، تلخ و روشنگر به نمایش گذاشته نمی‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: عنوان اینکه رژیم ستم شاهی به فکر تمدن بوده، افسانه، شعر و داستان است بلکه رژیم ستم شاهی به فکر خدمت به بیگانگان و تاراج منابع بود و اگر انقلاب نمی‌شد یکی دیگر از دستاورد‌های رژیم گذشته، تجزیه کشور بود.

وی ادامه داد: هر چند هم اینک دشمن دنبال تجزیه کشورمان است، اما وحدت، انسجام و قدرت بالای رهبری فرزانه انقلاب و انسجام بخشی که ایشان در ارکان ایجاد کردند مانع از دستیابی آن‌ها به اهدافشان شده است.

استاندار همدان تاکید کرد: خدماتی که نظام اسلامی با وجود این همه فشار و تحریم داشته باید برای مردم تبیین شود و در این راستا باید به برنامه «راهیان پیشرفت و عدالت» در استان بیش از پیش توجه شود.

قاسمی فرزاد گفت: سخنرانی‌ها و برنامه‌های روشنگری برای نسل جدید و نو از جمله دانش‌آموزان باشد همچنین برای هر مدرسه‌ای، مجموعه‌های مختلف ۲ یا سه بار برنامه بگذارند تا دانش‌آموزان بدانند کشور کجا قرار داشت، انقلاب اسلامی برای ما چه کرد و چه دستاورد‌هایی داشت، نظام استکباری دنبال چیست.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم طرح‌هایی خوبی برای افتتاح در دهه فجر دارد، اما دشمن دنبال استحاله فرهنگی است تا بگوید نظام دینی ناکارآمد است باید این را کنار گذاشت تا مثل ما پیشرفت کرد در حالیکه کشور‌های مجاور ایران با کنار گذاشتن این مؤلفه‌ها چیزی جز جنگ عایدشان نشد.

استاندار همدان، یکی از اقدامات دولت را تأمین مسکن مردم دانست و افزود: ۵۰ درصد مسکن مهر در دولت نهم و دهم محقق شد، اما در این دولت با وجود مشکل کمبود اعتبارات و کمبود زمین مورد نیاز برای ساخت خانه، اما مسئولان در استان وارد توافق و مذاکره شدند و هم اینک در همه شهرستان‌ها زمین برای ساخت مسکن پیش بینی شده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور برای تسریع در بهره برداری از بخشی طرح‌ها در سال جاری و ابتدای سال آینده ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای همدان پیش بینی کرده است، برای پرداخت ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از چند ماه پیگیری لازم صورت گرفته و لیست دریافت شده است.

وی بیان کرد: لیست اسامی ۲۰ هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر رئیس‌جمهور دارای اولویت در اختیار منصوری معاون رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد وی وعده دادند که تأمین و پرداخت این اعتبار در اولویت باشد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: هم اینک ۴۸ هزار میلیارد ریال از اعتبار طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به همدان پرداخت شده است که با اضافه شدن اعتبارات یاد شده می‌توان عنوان کرد که بیش از ۵۰ درصد اعتبارات محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار