گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد
وقتی ظاهر مدرسه را می بینید و محرومیت فراوان هیچ جنبه ای از آموزش و معلمی به ذهنتان خطور نمی کند. تنها چیزی که نمایان است کمبود شدید است و بس
کد خبر: ۱۰۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 27 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد با آغاز سال تحصیلی معلمین و دانش آموزان در سراسر کشور از مناطق توسعه یافته کشور تا مناطق محروم و دور افتاده همه با شور و شوق پای در محیط مدرسه می گذارند و به فعالیت آموزشی و تربیتی می پردازند.

روز اول باز گشایی مدارس در مناطق محروم و روستایی و همچنین عشایری حال و هوای دیگری دارد. وقتی ظاهر مدرسه را می بینید و محرومیت فراوان هیچ جنبه ای از آموزش و معلمی به ذهنتان خطور نمی کند. تنها چیزی که نمایان است کمبود شدید است و بس.

در منطقه زیلایی اوج محرومیت را خواهید دید. مدارس فرسوده بدون امکانات آموزشی با ظاهری ناراحت کننده که شاید خیلی از اولیاء تصور اینکه روزی فرزندشان در این مدارس درس بخوانند آنها را ناراحت می کند.

وقتی درب ورودی مدرسه باز می شود دانش آموزان و معلمینی را می بینید که با نهایت مهربانی و خوشحالی وارد این مدرسه می شوند و چنان به هم مهر و محبت نشان می دهند که قابل تصور نیست .دانش آموزان به همراه معلم روز اول به نظافت مدرسه می پردازند.

معلمینی که خود مدیر،معاون،مربی پرورش،مربی ورزش ،مربی بهداشت و مهمتر از همه خدمتگذار مدرسه هستند. وقتی با چشم خود دیدم که معلم آستینها را بالا زده و کفش و جوراب از پا درآورده و در حال شست و شوی مدرسه می پردازد اونوقت معنی ((معلمی عشق است)) برایم تعریف شد. وقتی این صحنه ها را می بینم به یاد فرمایش مقام معظم رهبری می افتم که فرمود: برای معلمین هرچه هزینه کنید ضرر نکرده اید.

بله معلمی عشق است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار