دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ۴ تا ۹ دی ماه در محل دانشگاه فنی امیرکبیر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با هماهنگی قرارگاه مرکزی گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت آموزش و پرورش و با همکاری ۴ دستگاه و نهاد شامل آموزش و پرورش ، حوزه های علمیه خواهران و برادران و بسیج اساتید، دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از روز شنبه ۴ دیماه آغاز و تا ۹ دی ماه در محل دانشگاه فنی امیرکبیر برگزار می شود.
"معصومه انصاری" افزود: در این دوره حدود ۱۰۰ مدرس استانی برای تدریس و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در یک دوره ۲۰ ساعته آموزش خواهند دید و قرار است این دوره در سراسر استان با برنامه ریزی و با اولویت جامعه هدف و به تدریج برای تمامی همکاران برگزار شد.
وی اظهار داشت: اولویت اول برگزاری دوره ویژه مربیان و معاونان پرورشی و مدیران مدارس وسپس سایر همکاران نیز این دوره را طی خواهند کرد.
انصاری ادامه داد: ۲ روز اول دوره مدرسین و مبلغان حوزوی و در ۲ روز دوم مدرسین آموزش و پرورش و ۲ روز پایانی هفته هم ویژه دانشگاهیان خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: برنامه ریزی برای این دوره بیش از ۲ ماه و با تشکیل شش جلسه صورت گرفته تا بتوانیم قدمی در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب و فراگیری آن برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار