محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره میزان بودجه عمرانی که برای سال آینده دولت در نظر گرفته است، گفت: میزان رقمی که دولت برای این بخش در بودجه سال آینده در نظر گرفته قابل قبول نیست و باید در کمیسیون تلفیق بازنگری در این زمینه انجام شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 27 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره میزان بودجه عمرانی که برای سال آینده دولت در نظر گرفته است، گفت: میزان رقمی که دولت برای این بخش در بودجه سال آینده در نظر گرفته قابل قبول نیست و باید در کمیسیون تلفیق بازنگری در این زمینه انجام شود.

وی با اعلام اینکه برای راه‌های روستایی بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه این بخش را به استان‌ها داده اند وضعیت آن مشخص نیست و وضعیت بودجه‌ای راه‌های روستایی در بودجه ارائه شده خوب نیست.

نماینده جهرم در مجلس با بیان اینکه در بخش مسکن نیز برای صندوق ملی مسکن بودجه مناسبی در نظر گرفته نشده است، عنوان کرد: بودجه این بخش را نیز به صندوق توسعه استانی واگذار کرده‌اند که مشخص نیست چه اتفاقی رخ دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه تنها 18 هرار میلیارد تومان بودجه برای وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این درحالی است که تنها 60 هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های موجود نیاز داریم.

رضایی‌کوچی با تاکید براینکه فاصله اعتباراتی که در نظر گرفته شده با آنچه نیاز است بسیار است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس قانونی را برای جهش تولید مسکن مصوب کرده است دولت باید بودجه‌ای را نیز برای این موضوع در نظر می‌گرفت که در این مورد هم بودجه‌ای جهت ایجاد نهضت ساخت مسکن در نظر گرفته نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار