امام جمعه شیراز همچنین تاکید کرد که نمایندگان مجلس منفعت جامعه را بر منفعت خود ترجیح دهند و در خصوص بودجه 1401 تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 17 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز شیراز خواستار توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده برای اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی شد و گفت: نمایندگان مجلس این مهم را با نگاه خیرخواهانه تصویب و در این خصوص جسارت به خرج دهند.

وی همچنین تاکید کرد که نمایندگان مجلس منفعت جامعه را بر منفعت خود ترجیح دهند و در خصوص بودجه 1401 تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حوزه و دانشگاه جای علم است که باید با هم پیوند بخورند، لذا علم و اخلاق را باید توامان در امور خود جاری کنیم تا موفقیت در جامعه حاصل شود.

آیت‌الله دژکام که معتقد است برای آسان شدن مرگ باید تلاش کنیم و آبروی افراد را نبریم، گفت: متاسفانه امروز در فضای مجازی شاهد چنین موضوعاتی هستیم.

وی با بیان اینکه رضای خدا باید اولویت امور ما باشد، بر کسب روزی حلال و پرهیز از اعمال حرام تاکید و عنوان کرد: باید با خداترسی در زندگی پیش برویم تا چهره مرگ بر ما آسان شود و آخرت خوبی در انتظارمان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: از وجود مقدس حضرت فاطمه (س) باید مقاومت را بیاموزیم و به علم و دانش در جامعه احترام بگذاریم و مکتب فاطمی را در جامعه ترویج دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار