امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تمام تلاش و تمرکز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است گفت: اکنون جامعه نیازمند امیدآفرینی نسبت به آینده است و باید این رویکرد در برنامه‌های دهه فجر امسال پررنگ باشد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 28 December 2021
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تمام تلاش و تمرکز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است گفت: اکنون جامعه نیازمند امیدآفرینی نسبت به آینده است و باید این رویکرد در برنامه‌های دهه فجر امسال پررنگ باشد.

به گزارش تابناک همدان از ایرنا، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» روز دوشنبه در ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با اشاره به اینکه دشمنان ناامیدی را ترویج می‌کنند افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا با مطالعه و ارزیابی صحیح برای تزریق امیدواری به جامعه تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان امیدآفرینی نسبت به آینده انقلاب و کشور و اثرگذاری مراسم‌ها در مخاطبان با تحلیل‌های واقع‌بینانه مورد سنجش قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه فضای جامعه درگیر جنگ روایت‌ها است اظهار داشت: در این شرایط نقش و وظیفه افراد تأثیرگذار در جامعه باید بیشتر مورد توجه باشد.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به جهاد تبیین، یادآور شد: این مساله بسیار اساسی است که واقعیت‌ها به صورت صادقانه و موثر در جامعه و برای مردم تبیین شود.

وی اظهار داشت: زمان بسیاری از جلسات به بیان گزارش سپری می‌شود که با تحول در برگزاری جلسات و اعلام گزارشات به صورت مکتوب قبل از جلسه به اعضا، برنامه‌های تکمیلی در جلسه باید مطرح شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: کمیته‌ای برای تحلیل گزارشات و تحلیل محتوایی برنامه‌ها تشکیل شود تا نسبت به رفع نواقص موجود قبل از برگزاری جلسه اقدام کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با تاکید بر اینکه برنامه‌های ارائه شده در این جلسات نیز باید مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد اظهار داشت: اگر به دنبال اثر گذاری در جامعه هستیم باید به آسیب‌شناسی و ارزیابی برنامه‌ها بپردازیم.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خواستار رفع مشکلات صوت در مراسم‌های عمومی در سطح شهر همدان شد و گفت: بحث صوت و مشکلات مربوط به آن یک اشکال اساسی و مطالبه عمومی است که باید نسبت به برطرف سازی آن اقدام شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، افزود: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم در حمایت از اسلام و پاسداری از نظام و عقاید خودشان با هیچکس تعارف ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار