ایمانیه تأکید کرد: در واقع مدیران باید از اتاق های خود خارج شوند و باحضور در میان مردم در جریان مشکلات و دردهای جامعه قرار بگیرند و با واقعیت‌های کف جامعه روبه‌رو شوند تا بهتر به حل و فصل این مشکلات بپردازند.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 01 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا : محمدهادی ایمانیه جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب یگانه هدف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأمین منافع ملی بود. در حقیقت سبک زندگی شهید سلیمانی حامل این پیام است که منافع ملی و به فکر دیگران بودن در تمام تصمیمات اولویت دارد. لذا بایستی بیش از آنکه به فکر خودمان باشیم به فکر دیگران باشیم و مسئولان در دستگاه‌های اجرایی نیز باید این نگرش و روش را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

استاندار فارس ادامه داد: بدون شک اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سردار سلیمانی را به کار بگیریم می‌توانیم جوانان را هم به سمت روحیه جهادی و انقلابی هدایت کنیم.

ایمانیه بیان داشت: سردار سلیمانی انسان فکور، صاحب فکر و ایثارگری بود. ایشان حاضر بود جان خود را برای دیگران به خطر بیندازد. شهید قاسم سلیمانی با تلاش شبانه روزی و با چشم پوشی از زندگی خود و خانواده‌اش در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور گام برمی‌داشت.

وی عنوان کرد: مدیران نیز بایستی ایشان را الگوی خود قرار دهند و با دغدغه‌های مردم همراه باشند تا بتوانند مشکلات مردم را درک و حل کنند.

ایمانیه تأکید کرد: در واقع مدیران باید از اتاق های خود خارج شوند و باحضور در میان مردم در جریان مشکلات و دردهای جامعه قرار بگیرند و با واقعیت‌های کف جامعه روبه‌رو شوند تا بهتر به حل و فصل این مشکلات بپردازند.

وی افزود: قطعا به کارگیری مدیریت جهادی سردار سلیمانی در دستگاه‌های اجرایی نقش مؤثری در حل مشکلات، ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی و پاسخگو کردن مسئولان دارد.

استاندار فارس اعلام کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ترکیبی از افراد پیشکسوت و با تجربه در کنار بهره‌گیری از جوانان با انگیزه، پرانرژی، با اخلاص و انقلابی می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.
حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری سابق ایالات متحده صورت گرفت.
از دهم تا شانزدهم دیماه به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

۲ حکم انتصاب جدید
بنا بر گزارش دیگری، استاندار فارس با صدور حکمی علی عبیری را به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس منصوب کرد.
همچنین در حکم دیگری یوسف کارگر به عنوان سرپرست فرمانداری استهبان منصوب شد.
ایمانیه در این حکم خطاب به کارگر تصریح کرد: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان منصوب می نمایم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار