مدیر بنیاد مسکن لارستان اعلام کرد که ۱۳ شهر جنوب فارس در طرح مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند و طرح مسکن ملی در این شهرها فعال است.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 01 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیر برومند شنبه ۱۱ دی در حاشیه دیدار دبیر قرارگاه جهادی نهضت ملی مسکن فارس و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از زمین ۷هکتاری فاز ۳ طرح اقدام ملی مسکن در لار بیان کرد: بازدید مسئولان مسکن و شهرسازی و کارشناسان قرارگاه جهادی نهضت ملی از زمین ۷ هکتاری گام تازه‌ای برای کلید خوردن فاز سوم مسکن ملی در لارستان است.

او در این نشست با برشمردن قابلیت‌ها و استعدادهای اجرای طرح مسکن اقدام ملی در لارستان اظهار کرد: آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی لارستان شامل شهرستان لارستان و شهرستان‌های حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی لارستان به ۱۵۴۳ میلیارد ریال رسید.

مدیر بنیاد مسکن لارستان در خاطرنشان کرد: در شهرستان لارستان و در شهرهای بیرم، جویم و عماد شهر این طرح مسکن ملی فعال شده است و متقاضیان در این شهرها تا کنون مشارکت بسیار مناسبی در اجرای طرح داشته‌اند.

برومند خاطرنشان کرد: در شهر بیرم ۱۳۴ متقاضی ، در عمادشهر ۱۸۳ متقاضی و در جویم ۹۳۳ متقاضی برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند.

به گفته او، طرح مسکن اقدام ملی اقدامی شایسته برای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است و شهرستان لارستان و دیگر شهرستان‌های جنوبی فارس در این طرح شاخص ساز شده‌اند و بیش از متوسط و میانگین کشوری از اجرای طرح اقدام ملی استقبال کردند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین به سابقه بنیاد مسکن در این شهرستان برای اجرای طرحهای مسکن هم اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، مشتمل بر ۲۱ بلوک که ۱۹ بلوک آن ۴ واحدی و ۲ بلوک ۶ واحدی است با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹هزار و ۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال از عملکردهای بنیاد مسکن لارستان در سال گذشته است.

 



برچسب ها: مسکن ملی ، جنوب فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار