استاندار فارس همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که برای تخصیص اعتبارات مصوب استانی در بودجه سال ۱۴۰۰ تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 02 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمد هادی ایمانیه، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در شیراز افزود: انتظار است که مدیران به تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که می‌توانند در چرخه تولید ناخالص، اشتغال و تحقق رشد اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ موثر باشند توجه داشته باشند.
وی، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام به عنوان یکی از مصوبات شورای برنامه ریزی استان شد و گفت: هم‌اینک دراستان فارس افزون بر ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در حوزه‌های مختلف ورزشی، سلامت، آموزشی و آبرسانی وجود دارد که می‌تواند با کمک خیرین تکمیل شود.
استاندار فارس همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که برای تخصیص اعتبارات مصوب استانی در بودجه سال ۱۴۰۰ تلاش کنند.
ایمانیه، سرمایه گذاری منجر به اشتغال را از اهداف سرمایه‌گذاری در سال آینده دانست و گفت: یکی از سیاست‌های دولت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری، طرح‌های است که منجر به کاهش بیکاری، ایجاد اشتغال و تولید می‌شود.
وی، در خصوص طرح آمایش سرزمین هم گفت: باید نسخه‌ای از طرح آمایش استان در اختیار مدیران قرار گیرد تا این طرح بصورت مشخص توسط رئیس آن دستگاه اجرایی مطالعه شود و موارد پیشنهادی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود.
استاندار فارس، به مدیران استانی پیشنهاد کرد که صورت صلاحدید با مدیران اسبق سازمان متبوع خود جهت تقویت نقاط قوت سازمان در طرح آمایش سرزمین مشورت کنند.
وی، با اشاره به پیش بینی رشد اقتصادی هفت و نیم درصدی فارس در لایحه بودجه گفت: برای تحقق این مهم تمام ظرفیت شهرک صنعتی شیراز باید در چرخه تولید و اشتغال قرار گیرد.
ایمانیه همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که با استفاده از ظرفیت نمایندگان فارس در مجلس برای تحقق بودجه‌های استانی با ظرفیت چانه زنی نمایندگان در وزراتخانه‌های متبوع بکوشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار