مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: بیش از هزار برنامه در دهه کرامت به میزبانی مساجد استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 11 May 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی امروز، همزمان با آغاز برنامه‌های دهه کرامت در مساجد شیراز گفت: برنامه‌های ایام دهه کرامت همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مساجد استان با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امنا و اصحاب مسجد در فارس آغاز شده است.
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس تاکید کرد: این برنامه‌ها در قالب جشن‌های مردمی، ایستگاه‌های صلواتی، محافل قرآنی، تجلیل و تقدیر، توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم، اردو‌های زیارتی و آموزشی، مسابقات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.
امیدی تصریح کرد: بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در روز ششم ذیقعده از جمله مناسبت این ایام است که مورد توجه اصحاب مساجد است و برنامه‌هایی نیز در این روز برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های جشن و سرور در شب و روز یازدهم ذیقعده مصادف با میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا (ع) به اوج خود می‌رسد، افزود: شب شعر‌های رضوی، تکریم ایتام با الگوپذیری از امام رئوف (ع)، اهدای هدیه به هم نامان آن حضرت در مراسم جشن، برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و اردو‌های زیارتی به مشهد مقدس از جمله برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.
امیدی از اجرای طرح «مسجد محله کرامت» خبر داد و گفت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) در قالب این برنامه جشن‌های خانوادگی در مساجد با مشارکت اصحاب مسجد و اهالی محله برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار