معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار از احداث گاوداری ۶ هزار راسی بنیاد مستضعفان در دشت سقاوه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 10 January 2022

گاوداری ۶ هزار راسی بنیاد مستضعفان به جای پتروشیمی سقاوه

گزارش تابناک کهگیلویه بویراحمد، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌ای در سطح استان در راستای توسعه اقتصادی در دستور کار وجود دارد، گفت: یکی از این طرح‌ها احداث گاوداری ۶ هزار رأسی در دشت سقاوه شهرستان مارگون است که مراحل مقدماتی خود را می‌گذراند.
عسکری افزود: با توجه به اینکه در تامین آب برای دشت سقاوه به نوعی با مشکل مواجه هستیم به همین منظور امروز جلسه هماهنگی با شرکت آب منطقه برگزار شد که در این رابطه راهکار‌هایی برای رفع این مشکل ارائه شده که بتوانیم با چاه‌های آبی که در این منطقه وجود دارد تخصیص آن را بگیریم.
وی با بیان اینکه ۸۰ هکتار وسعت این گاوداری است، بیان کرد: به همین منظور نیز جلسه‌ای با حضور امور اراضی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار شد تا راهکار‌های خود را ارئه داده و بتوانیم ظرف یک ماه آینده طی نامه‌ای به سرمایه گذار وی را تشویق به تامین مالی آن کنیم.
معاون عمرانی استاندار احداث این گاوداری را موجب اشتغال زایی ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه فعلا در مرحله برآورد‌ها هستیم نمی‌توانیم اعتبار آن را اعلام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار