عزیزی در پایان خطاب به مدیران استانی نیز گفت: انتظار می‌رود در چنین شرایطی، مدیران دستگاه‌ها نیز از اقدامات سطحی، پوپولیستی، زودگذر و نمایشی پرهیز کرده و برای توسعه استان، به سمت پروژه‌های بزرگ و زیربنایی بروند.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهر صدرا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: انتظار می‌رود مدیران در این فرصت اندک خدمت، با پرهیز از اقدامات نمایشی، پوپولیستی و سطحی به سمت اقدامات بزرگ و زیربنایی بروند.

او در ابتدای سخنان خود با اشاره به سه راهبرد دشمن برای ساقط کردن کشور گفت: تلاش‌های نظام سلطه در ابتدا مبتنی بر پشیمان سازی ملت بزرگ ایران از گذشته خود است.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آشفته سازی حال، دومین استراتژی نظام سلطه است که در آن دشمن فضایی را ترسیم می‌کند که جریان‌های اصیل انقلاب به جان هم بیفتند.

او گفت: سومین استراتژی دشمن ناامیدی از آینده است و این گونه القا می‌کند که نباید به آینده کشور دل بست لذا باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در همین نگاه دشمن دارد و نظام سلطه سال هاست که در این عرصه فعال است.

عزیزی با اشاره به تلاش قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: با توجه به این نگاه دشمن، تلاش ما مبتنی بر یک حرکت منسجم و هدف گذاری روی مسائل مهم و حیاتی مردم است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از اهداف مهم دولت رشد ۸درصدی اقتصاد کشور است و باید گفت این اتفاق شدنی است اگر همه ظرفیت‌های نظام و بخش خصوصی مبتنی بر فرهنگ جهادی پای کار بیایند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به شهر صدرا و مسائل آن اشاره کرد و گفت: انتظارات ما در صدرا هنوز به آنجا که سزاوار است، نرسیده گرچه اقدامات خوبی انجام شده است.

عزیزی گفت: برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد که بحث شهرستان شدن این شهر را با جدیت دنبال کرده ایم.

به گفته نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی باید قانون تقسیمات کشوری اصلاح شده تا این اتفاق مهم روی دهد.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت دغدغه حل مشکلات صدرا را دارند که با همدلی و انسجام می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.

عزیزی در پایان خطاب به مدیران استانی نیز گفت: انتظار می‌رود در چنین شرایطی، مدیران دستگاه‌ها نیز از اقدامات سطحی، پوپولیستی، زودگذر و نمایشی پرهیز کرده و برای توسعه استان، به سمت پروژه‌های بزرگ و زیربنایی بروند.

لازم به ذکر است نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان با حضور در جمع مردم ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات نمازگزاران و دیدار چهره به چهره، به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار