سقوط تا رده دوازدهم جدول؛
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته هشتم لیگ آزادگان باخت تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 28 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تیم ما در حالی به چهارمین باخت خود دست پیدا کرد که ما بازی خوبی را در مازندران انجام دادیم اما با تلخکامی و دریافت گل دوم با نتیجه 2 بر 1 از حریفمان شکست خوردیم.

شهرام علیپور گفت: تیم شهرداری اردبیل به رغم همه تدابیری که برای خروج از وضعیت بحرانی شکست‌‌های اخیر تدارک دیده بود نتوانست در این بازی نیز نتیجه بگیرد ولی به هفته‌های آینده امیدواریم تا این تیم بتواند ناکامی‌هایش را جبران کند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با چهارمین شکستی که از نساجی مازندران در ورزشگاه قائم‌شهر پذیرفت جایگاه بالای جدول خود را با سقوط آزاد چند هفته اخیر از دست داد و تا رده دوازدهم جدول پایین آمد تا شهرداری اردبیل با هشت بازی، چهار باخت، دو برد و دو مساوی، 10 گل خورده و 10 گل زده هشت امتیازی شود تا به نیمه دوم جدول 20 تیمی لیگ دسته یک کشور صعود کند.

جالب اینجاست که تیم شهرداری اردبیل به همراه داماش گیلان قلع نشین دو تیمی هستند که در لیگ دسته یک کشور چهار باخت را تجربه کردند به طوری که تیم شهرداری اردبیل در چهار بازی اخیر با ناکامی روبه‌رو شده به طوری که از نساجی مازندران،‌نفت مسجد سلیمان، ایرانجوان بوشهر و داماش گیلان که تیم قلعه نشین جدول هستند شکست خورده و جایگاه متزلزلی را در لیگ دسته یک هم اکنون دارد.

تیم شهرداری اردبیل قرار است دوشنبه هفته آینده در بازی خانگی خود برابر تیم پارسه تهران قرار گیرد که این تیم این روزها حال و روز خوشی را ندارد و در رده نوزدهم جدول لیگ آزادگان قرار گرفته است.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، باید دید که در بازی هفته آینده نیز شهرداری همچنان روی نوار ناکامی‌ها گام برمی‌دارد یا بالاخره طلسم این ناکامی‌ها شکسته شده و این تیم از بحران خارج می‌شود؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار