به دنبال حادثه تلخ و تاسف‌بار منا دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در تجمعی سوء مدیریت و بی‌تدبیری حاکمان فاسق آل‌سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 28 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این تجمع که عصر امروز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد دانشجویان در حالی که پلاکاردها و نوشته‌هایی مبنی بر محکومیت بی‌تدبیری حاکمان آل‌سعود را در دست داشتند فریاد زدند «مرگ بر آل‌سعود خائن» «مرگ بر آل‌سعود جانی» که در این تجمع دانشجویان خواستار عذرخواهی کشور عربستان از جامعه اسلامی به خاطر فاجعه منا شدند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع با بیان اینکه فاجعه منا حاصل بی تدبیری مسئولین عربستان است، گفت: مدیریت حج نیاز به تدبیر دارد، که متاسفانه این تدبیر از خاندان آل‌سعود مشاهده نشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم پورحسین‌فر با بیان اینکه مساله حج به عنوان بزرگترین فستیوال و اجتماع مسلمانان جهان مطرح است، خواستار بازنگری در مدیریت حج شد.

وی با بیان اینکه گاها مشاهده می‌شود خود مساله حج زیرسوال می‌رود، عنوان کرد: ما معترض نوعی مدیریت حج هستیم، نه خود مساله حج.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه حاضران با قرائت قطعنامه و شعارهای «مرگ بر آل‌سعود» «مرگ بر وهابی» « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فجایع اخیر کشور عربستان علیه حجاج را محکوم کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار