نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: وضعیت تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی خوب نیست؛ اگر کارخانه‌ای تعطیل شد می‌توانند مجدداً آن را راه‌اندازی کرد اما اگر دامی از بین رفت و درختی خشک شد، نمی‌توان آن را احیا کرد لذا مسئولان باید به داد کشاورزان و دامداران برسند. بزرگترین کارخانه با سالم‌ترین تولید با بیش از 7 میلیون نفر فعال در حوزه کشاورزی و دامداری هستند لذا باید به مشکلات آنها توجه شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 30 January 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از دولت بابت تلاش‌هایش تشکر می‌کنیم اما آقایان اصلاح طلب و بانیان وضع موجود بدانند تذکرات مجلس به دولت نشان از عدم همراهی نیست لذا این افراد از جوسازی‌ها بپرهیزند و بدانند مجلس ضمن اینکه حمایت می‌کند، نقش قاطع خود در حوزه نظارت را انجام خواهد داد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت و همه مسئولان بدانند تریبون مجلس، فضایی برای شعار دادن نیست بلکه اینجا خانه ملت و صدای ملت است از این رو عدم توجه به تذکرات دامن مسئولان را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: وضعیت تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی خوب نیست؛ اگر کارخانه‌ای تعطیل شد می‌توانند مجدداً آن را راه‌اندازی کرد اما اگر دامی از بین رفت و درختی خشک شد، نمی‌توان آن را احیا کرد لذا مسئولان باید به داد کشاورزان و دامداران برسند. بزرگترین کارخانه با سالم‌ترین تولید با بیش از 7 میلیون نفر فعال در حوزه کشاورزی و دامداری هستند لذا باید به مشکلات آنها توجه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به مسئولان وزارتخانه‌های صمت، کشور و نیرو افزود: وضعیت ساماندهی ناوگان فرسوده باید از سوی وزارت صمت و وزارت کشور مورد توجه قرار گیرد. همچنین پر کردن چاه‌های غیرمجاز باید انجام شود اما وزارت نیرو باید در این خصوص دقت بیشتری شود زیرا وقتی کشاورزی از موضوعی بی‌اطلاع است نباید دچار آسیب شود؛ برخی از این چاه‌ها دارای قدمت زیادی هستند.

رحیمی مظفری با تأکید بر اینکه فرصت‌ها در حال سپری شدن است لذا دولتمردان باید این موضوع را دریابند، گفت: دولت در ابقاء یا جایگزینی مدیران سریع‌تر اقدام کند زیرا فشل‌بودن سیستم اداری در عدم تصمیم‌گیری برخی از مدیران قابل تحمل نیست؛ عدالت در پرداخت‌ها نیز یکسان نیست لذا امیدواریم مسئولان در قانون بودجه به این موضوع توجه کنند و مولفه‌هایی مانند بهره‌وری، سابقه و سختی کار را لحاظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار