مدیریت بحران استانداری فارس: با توجه به میزان بارش‌ها و امکان آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در برخی نقاط فارس وجود دارد
کد خبر: ۱۰۲۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در شمال شرق، شمال غرب و مرکز استان شاهد بارش سنگین باران، وزش باد و در برخی نواحی بارش برف خفیف خواهیم بود که در این زمینه هشدار‌ها داداه شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.
خلیل عبداللهی گفت: این سامانه از اواخر وقت دوشنبه تا پایان سه شنبه دوازدهم همین ماه در استان فعال است و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران در تمام شهرستان‌ها در نظر گرفته شده.
وی افزود: با توجه به میزان بارش‌ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد و به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.
عبداللهی همچینن به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان به ویژه عشایر استان پیشنهاد کرد که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند و دام‌ها را در مناطق امنی قرار دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار